دانلود نمونه مصاحبه بالینی

نود و سه درصد از ۴۱۲ پاسخگو گفتند که آنها همیشه " یا "اغلب " از مصاحبه های بالینی استفاده می کنند، در مقابل تنها ۵ درصدی که "هرگز " از این روش استفاده نمی کنند.

پاسخگویان به این تحقیق شامل روان شناسان بالینی بودند که با نوجوانان و کودکان کار می کنند برای اختصار از واژهی کودکان استفاده می کنم که شامل نوجوانان نیز می شود، مگر آنجا که موضوع بحث تنها مربوط به نوجوانان است).

در پژوهش دیگری از سوی اعضای APA، طبقه بندی روانشناسی مدرسه و انجمن ملی روانشناسان مدرسه (NASP)، باز هم مصاحبه های بالینی از میان ۱۹ راهکار برای ارزیابی های اجتماعی عاطفی، به عنوان رایج ترین راهکار رتبه اول را به خود اختصاص دادند (پروت ۱۹۳۸).

نودویک درصد از ۱۷۳ پاسخگو اذعان داشتند که همیشه " یا "معمولا " از مصاحبه های بالینی استفاده می کردند، در مقابل ۱٪ که "هرگز " از این روش استفاده نمی کردند. جالب آنجاست که در همان تحقيق ۶۶٪ از روانشناس های مدرسه بیان داشتند که در زمینه مصاحبه بالینی تحت تعلیم قرار گرفته اند، در مقابل ۳۴٪ که گزارش دادند خیلی به ندرت تحت تعليم رسمی یا بالینی در این زمینه قرار گرفته اند یا اصلا تحت تعلیم نبوده اند.

نتیجه این تحقیق یا گزارش های به دست آمده از مدیران برنامه های آموزش روانشناسی مدرسه که در برنامه هایشان بیشترین تأکید را به مصاحبه های بالینی اختصاص داده بودند و ۸۱ درصدشان خبر از ارائه چنین آموزش هایی به دانش آموزان داده بودند، مغایرت داشت.

برای مشاهده جزئیات و دانلود مصاحبه بالینی اینجا کلیک کنید


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید